dilluns, 30 de novembre del 2009

visita a Joan XXIII


















El dijous de la setmana d'activitats externes a la universitat vam anar a visitar l'escola Joan XXIII que està a costat de Bellvitge.

Primer ens van fer una xerrada sobre que significava l'escola pel barri, ja que antigament l'escola oferia serveis al barri com per exemple una piscina per poder banyar-se, fer natació...actualment en aquest espai on hi havia la piscina ara hi ha ordinadors on les famílies poden anar a gaudir d'ells, fer cursos...

Així doncs és una escola oberta al barri. Treballen molt amb racons i tenen incorporades les TIC des que els nens són petits amb ordinadors, pissarres digitals...

Després de la xerrada ens vam dividir en dos grups i vam anar a veure com treballaven els nens i després el servei d'informàtica.

A mi em va sorprendre la forma de treballar amb els nens, ho vaig trobar fascinant, primer perquè l'espai era immens i els nens hi estaven molt a gust i després perquè vaig veure tal quantitats de racons com:
Una caseta, una botiga, un hospital, un espai amb ordinadors, una perruqueria, maquillatge, un espai on feien manualitats, un espai on estaven fent psico, a les aules hi tenien una pissarra digital...
Em va semblar una forma de treballar magnífica i vaig veure que els nens estaven molt a gust.

La segona part de la visita vam veure les aules d'ordinadors, aules on feien reunions...estava molt ben montat, la veritat és que em va agradar com havien distribuit l'espai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada