dimecres, 23 de desembre del 2009

VALORACIÓ FINAL DEL BLOC

Quan en Jordi a principi de curs ens va explicar què era un bloc i ens va dir que en faríem un on hi podríem penjar totes les activitats, el primer que vaig pensar va ser que era molt difícil i que mai ho aconseguiria.
No obstant, com podeu comprovar, no només me n'he sortit, sinó que estic orgullosa del treball realitzat.
Em sembla un lloc íntim, on penges les teves coses i alhora ho pots compartir amb la gent de la uiniversitat, o amb qui tu vulguis.

Penso que he après a fer moltíssimes coses amb el bloc i que conec moltissims programes i pàgines web que segur em seran útils en un futur.

En Jordi ens va dir que escollíssim dues activitats de TIC que ens haguessin agradat més.

Jo em quedo amb l'activitat que vaig fer amb el gimp, ja que, penso que és un programa que em farà molt de servei, de fet ja me n'està fent amb imatges que he modificat.

També em quedo amb la pràctica de windows movie maker perquè trobo fascinant poder fer vídeo com tu vulguis amb els teus alumnes. De tots els vídeos que he fet amb aquest programa, el que més m'ha agradat és el que vaig fer amb la Mariona del treball de seminari "valoració de la setmana d'activitats externes".

Per despedir-me vull dir que estic molt contenta de tot el que he après en aquesta assignatura, que espero no oblidar-ho mai, ja que, em farà molt servei en un futur i res, BON NADAL A TOTHOM I QUE PASSEU MOLT BONES FESTES!!!

Espero seguir fent intervencions en el meu bloc.

ENS VEIEM AVIAT!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada