dilluns, 16 de novembre del 2009

JARDÍ DE CORDES


Primera activitat de la setmana d'activitats externes a la universitat.

Avui hem anat al natupark de Cerdanyola, quina gran experiència!!

Aquí podeu observar a la Mariona fent el circuit vermell!!

Quins nervis
... així hem començat tots amb una mica de nervis, després un monitor ens ha donat les explicacions necessàries per començar a fer el circuit.

Quina impressió, així hem continuat, començant un circuit (el taronja) en el meu cas, que després m'han comentat que era el nivell mitjà, és a dir, que hem començat amb massa nivell, pel meu gust, ja que no havia fet mai res.

Quina gran experiència, al final, un cop superada la por del principi m'ha agradat molt l'activitat i he gaudit moltíssim. Hem passat per pons tibetans, passarel·les, lianes, tirolines...molt interessant!

Estic contenta d'haver començat la setmana amb aquesta energia, m'ha faltat pujar al circuit vermell, s'ha de repetir per anar-hi un altre dia!!


Us animo a tots a anar-hi si podeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada