L'Albert va comentar l'article "el petit museu de la classe" de la revista infància. L'autora parlava de crear un racó a la classe on els nens hi posen coses importants per ells. Després, un cop per setmana, els nens van al racó i classifiquen els objectes:
naturals: troncs, fulles...
els de fusta...
Així observen, toquen, comparen...APRENEN!
Jo vaig comentar l'article "estils comunicatius dels professionals d'educació infantil" de la revista guix d'infantil.
Parlava dels diferents estils de comunicació que tenen els professors a l'hora de:
- saludar
- proposar una activitat
- acostament amb els nens
- com utilitzar la veu, els gestos...
La Mariona va comentar l'article "Terra i llibertat, una educació infantil encaminada cap a un món sostenible"
L'autor de l'article demana que a les escoles hi hagi més sostenibilitat i que es treballi amb els més petits. Que els nens donin més importància al reciclatge.
s'hauria de:
- aturar el creixement econòmic
- canviar la societat
- aturar el consumisme d'energia
L'Anna va comentar l'article "Reflexions pràctiques al voltant del tractament de la diversitat en l'educació infantil"
- Per interpretar als nens de la classe s'ha de ser observador, ja que, hi ha molta varietat, tant ètnica com econòmica, de gènere... i s'ha de tenir en compte. S'ha de respectar, ja que cada nen és un món. S'ha de comunicar amb el nen per exemple a través del joc.
- Les diferències porten a la creativitat. Aquesta porta a racons, que s'han de treballar com a blocs interrelacionats entre ells.
"els nens pobres fracassen més a les escoles que els rics".
"diferència entre immigrants i nens nascuts aquí".
"la nova llei d'educació, la LEC."
Finalment vam entregar uns treballs a la Pia sobre el món sonor, aquí teniu el meu:
He penjat el document word amb l'scribd, ho he apres a fer a l'assignatura de tic.
El Mon Sonor Seminari
Espero que us el llegiu i hi penseu tots!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada